PW student goes to UK

środa, lutego 01, 2006

O człowieku, który powiedział Cześć

Dzisiaj wróciłem własnie ze szkoły, i jestem zadowolony. Był to dobry dzień. W końcu biorę udział w jakiś ciekawych zajęciach (szkoda, że to jedyny na tych zajeciach). CHodzi o klasyfikację informacji i podobne rzeczy, jest to cos z czym jeszcze sie nie spotkałem i uważam, że jest to super interesujące.

Ponadto zarejestrowałem się w medical centre i mam nadzięję, że nawet jak strasznie będę zagrożony to uda mi się przeżyć.

Aha i dziś chcieliśmy nawet zapłacić za akadamik ale jak zobaczyliśmy kolejkę do finance office to normalnie stwierdziliśmy, że chyba nie dziś, ale póki nas nie ścigają, nie będziemy się spieszyć. W końcu fiskus w końcu nas znajdzie, ale będziemy wypłacalni.

Z innych ciekawych rzeczy Stefan pojechał po piwo Tesco do Tesco. Wyrasta na prawdziwego człowieka z żelaza, gdyż po oranżadzie za 17p będzie teraz próbował kolejnego wykwintnego napoju. Widać, że chlopak słaby nie jest i daje radę. Ponadto idziemy dzisiaj na teakwondo, może nas nie poturbują na tyle żebyśmy nie mogli ruszać palcami (potrzebne są dosyć do operowania na kompie). Udalo mi się też zakupić z Piotrkiem Stappem piwo. Ciekawy tu mają sposób ogólnie. 4 piwa kosztują 4,79 ale jak kupisz 4 to możesz wziąć 4 za darmo. DZisiaj tez będzie tworzony absurdalny obiad. Otóż podejmę sie niemożliwego, zrobię polędwicę zapiekaną w warzywach... wiem, że z tej misji mogę nie wrócić caly i zdrowy ale wierzę, że sprawa jest warta świeczki.

Aha nawiązując do tematu

Dzis poszliśmy pierwszy raz do biblioteki i rozmawialiśmy z panią która lubi odpowiadać na pytania. W tymże pomieszczeniu spotkaliśmy człowieka, który chodzi z nami na kurs. Myślałem, że jest Hindusem, ale podszedł do nas i powiedział nam "Cześć". Oczywiście ogarnęło nas lekkie zdziwienie, ale okazało się, ze jest rodowitym anglikiem, który akurat zna kilku naszyhc rodaków i pogadał z nami troszke. Bardzo miło sie gadało i myślę, że mamy kolejnego ziomaka:) Ciekawe czy kiedyś ktoś podejdzie do nas i powie nam Hi, bo jak na razie zawsze słyszymy cześć

PozDro

6 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Dobra, zasadniczo przeczytałem. Dlatego jest ten komentarz. A kolesiowi hindusowi cza było odpowiedzieć "No czeeeeść" (może oglądał polskie filmy??). Poza tym znów uwaga: jeśli ktoś słaby nie jest to chyba oczywiste że daje radę?? No to jest np. tak jak nie wiem: Hindus z Chin, czy masło maślane, nie??

4:09 PM  
Anonymous Anonimowy said...

a sę podpisać zapomniałem
Zzdzisław Dyrmad, zzzasadniczo

4:10 PM  
Anonymous Anonimowy said...

kurde, blond błond tam jest, ech, jak ktoś lubi misie zrozumie
dyrmaNNN

4:11 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Awojdance

( | | )

7:15 PM  
Anonymous Anonimowy said...

chcialbym zdementowac pogloske: pojech alem do Tesco, ale kupilem Guinnessa ;-) a lemoniada za 19p kupuje bo jest dobra i tania /Stefu

8:47 PM  
Anonymous Anonimowy said...

a ja to bym chciała żeby było więcej zdjęć....

9:54 PM  

Prześlij komentarz

<< Home