PW student goes to UK

niedziela, lutego 05, 2006

Łukasz realizuje się artystycznie

Wstałem dzisiaj kulturalnie o 10 zjadłem śniadanie (tosty i jogurt całkiem dobry nawet) i stwierdziłem, że może zrobię coś pożytecznego. Wiem, że takie myśli nie powinny nachodzić mnie w niedzielę, ale cóż zrobić skoro już naszły. Niestety muszę rozczarować wiernych czytalników z CadCamów nie zacząłem czytać Marciniaka ani nawet nie trymowałem suszarki, poczytałem trochę książki do web semantics (naprawdę super temat radzę wpisać w googlach i poczytać nie tylko informatykom) a potem zabrałem się za animowanie łódeczki. Po jakichś 40 minutach pracy udało mi się uzyskać jakiś w miarę efekt. Oczywiście miałem zamiar wygooglac jakieś ładne kształty chmurek jeszcze ale stwierdziłem, że dość tej rozpusty i poszedłem obudzić Leszka (koło 12 już było). Leszek mile mnie zaskoczył gdyż juz wyszedł z objeć Morfeusza i siedział już przed kompem. Floty starał się wysłać oczywiście. Na wieść o tym, że ja już animowałem łódeczkę również zapałał żądzą zrobienia tego samego i wziął się do pracy.

Myślę, że dziś wyskoczę gdzieś na miasto zrobić parę fotek bo ostatnio nic nie pstrykałem.

pozdrawiam