PW student goes to UK

środa, marca 15, 2006

Urodziny Pana Lecha

Przerywamy nasz program aby nadać relację z nadzwyczajnego wydarzenia któe ma dzisiaj miejsce. Tak prosze państwa Leszek skończył dzisiaj 23 lata..... Tak więc ponieważ mamy do czynienia z tak spektakularnym zdarzeniem na pewno z napięciem czekają państwo na opis... Otóż dzisiaj wydarzyły się same niesamowite rzeczy, najpierw ten obiekt westchenień wielu kobiet na całej kuli ziemskiej wstal z łóżka koło 9;30!!!!! Tak to nie żart naprawdę tak było, sam mi o tym powiedział kiedy w spokoju konsumowałem śniadanie, nie muszę mówić jak wielkim dreszczem przeszyło mnie to zdarzenie. Potem nasz bohater sam chwycił za nóż i począł stwarzać stwoją własną strawę.... Ach cóż to był za widok. Nie mogę się również powstrzymać od opisu podróży razem z tym wielkim człowiekiem autobusem do szkoły. To było tak przejmujące wydarzenie, podczas którego patrzyliśmy przez okno oglądając pola.... Ale mogę uważać się za prawdziwego szczęściarza gdyż potem mogłem przezyć tak ekscytujące chwile po raz drugi kiedy wracałem ze szkoły. Takie rzeczy nie zdarzają się codziennie. I teraz jak pomyślę, że rozmawiałem z nim jeszcze o tak palących problemach jak w co dzisiaj pogramy to naprawdę czuję się kimś wyjątkowym. Dzisiaj specjalnie dla niego przygotuje naleśniki, żeby ta wielka osobowość mogła uczcić swoją jakże chwalebną 23 rocznicę urodzin. A po naleśnikach wielce zaskoczył mnie Lech, gdyż stwierdził że nie będzie towarzyszył nam na FUBARZE gdyż NIE MA OCHOTY... cóż za asertywność, to trzeba naprawdę wiedzieć czego się chce od życia żeby w urodziny siedzieć w domu. Tak więc dołączam od Siebie skromne życzenia Lechu: Samych dobrych chwil w życiu, dużo kasy na potrzebne rzeczy, żeby miał Ci kto gotować dobre żarciew Twoim wielkim domu, wartych Ciebie przyjaciół, dużo pozytywnych doznań cielesno-umyslowych i więcej pewności siebie....

I żebyśmy kurde więcej pili!!!!!
p.s. CZytelników uprasza się o składanie życzeń w komentach, mailach, telefonach, smsach, listach i innych środkach komunikacji, tudzież transferu informacji

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Najlepszego!

6:20 PM  
Anonymous Anonimowy said...

trochę późno, no ale cóż - najlepszego ;)

6:20 PM  

Prześlij komentarz

<< Home