PW student goes to UK

poniedziałek, kwietnia 03, 2006

Parkend with żabojaden

No i dziś zdaje się jest poniedzialek. Wczoraj była niedziela. Wiem, że przenikliwość mojego wnioskowania jest tak niesamowita, że jak dalsza część tego postu taka będzie to chyba nie warto go czytać ale może znajdzie się w nim coś ciekawego.

Otóż niedziela była sposorowana przez Literkę S i liczbę 0.5. S jak Stefan który przygotował 2 pizzę (naprawdę niezłe były aczkolwiek bez pieczarek) i 0,5 jak pół litra żubrówki które wczoraj obaliliśmy. Niestety było to 2 razy mniej niż nic czyli połówka na 4 co naprawde nie wzruszyło nami w żaden sposób. Niestety po Lechu widać już, że wyszedł z formy bo pierwszej pięćdziesiątki o mało co a nie trafiłby w usta, a druga pięćdziesiątka poleciała nie w tę dziurę powodując pokaźny atak kaszlu. Myślę, że w przerwie świątecznej będzie koniecznie musial podnieść formę bo naprawde nie wypada tak reprezentować Polski poza granicami kraju (dobrze, że nikt z obcokrajowców tego nie widzial). Potem Stappu i Stefan zanurzyli się w bardzo głębokiej dyskusji o polityce my zaś z Lechem stwierdziliśmy, że jak wszystkie dyskusje na tematy polityczne ta też polega na tym, że przez pierwsze 2 minuty sprawdza sie jakie poglądy ma drugi rozmówca a potem wybiera się przeciwne i kłoci się przez następne pół godziny....

Tak oto sielko minęła mi niedziela.

Dzisiaj oddawałem projekt z kupy. Innymi słowy oddałem kupę, ale nie napisałem jeszcze o tym 5 stron dokumentacji czyli o robieniu kupy. Kupa jest dostępna pod adresem tym tutaj ale jest kupą więc wymaga do otwarcia po pierwsze: Internet Explorera (wiem powiało grozą) i pluginu ze strony Adobe który z kolei jest tutaj. No dobra nie będę bil jak nie będziecie podziwiać zajebizmu tej kupy:).

Ponadto własnie zbieram się na imprezę do rzeczonego klubu Parkend wcześniej zahaczając o sympatycznych Francuzów u których wypijemy troszkę różnych rzeczy:) LEchu i Stappu też idą więc może jutro napiszą notki jaka zarąbista była to impreza. Póki co zbieram się

pozdrawiam

5 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

A fe... ale brzydko cyferki na ramkę w tabelce wchodzą. Wstydź się Łukasz, wstydź...

5:46 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Zbieram zkłady: "Co odpowie Pan Dziekan?"

Moja propozycja:
"A czy nie zasadził Ci ktoś kiedyś...?"

11:06 PM  
Blogger Lechu said...

AaAREL CZY NIE SZADZXIEL CZI ETKOS KPOA W DUPE

2:49 AM  
Anonymous Anonimowy said...

rozumiem, że AaAREL to ja... otóż, drogi lechu, nie, nie szadzxiel mi etkos kpoa w dupe ;-)

10:52 AM  
Blogger Lechu said...

hmmm nie pamietam zebym napisal tego commenta... :D

11:38 AM  

Prześlij komentarz

<< Home