PW student goes to UK

czwartek, maja 04, 2006

Robie wszystko tylko sie nie ucze...

Naprawde zakończylem już wszystkie curseworki (dla purystów jęzkowych i innych którzy nie skminili tak to naprawdę sa curseworki). Pozostaje mi jeszcze napisać ostatni raport który właściwie jest juz napisany ale jednak nie jest skończony i wiecie co???

NIE CHCE MI SIĘ



ale tak potwornie mi się nie chce. Robię wszystko zeby się nie uczyć, czytam pratchetta, ogladam futuramę, gram na kompie, patrzę jak Lech gra na kompie, robię obiad.... wszystko tylko żeby sie nie uczyć.

Jak pomysle, że muszę przejrzeć te kilka setek slajdów to naprawdę mi się nie chce, do tego to jest tak potwornie nudne, a pytania na egzaminie będą najgorsze z możliwych, czyli typu zabaw się w Ezopa i napisz bajkę: czyli dlatego to jest lepsze do tego, wymien zalety tego i pokaż na przykładach i jednoczesnie zastanów się nad alternatywami i w ogóle.... ech... po prostu sie nie chce.

Oczywiście jestem tutaj prawdopodobnie najgorszym opieprzaczem się, ale jakoś potwornienie cierpię z tego powodu i tak pójdzie dobrze.:)

Dzisiaj przyszli panowie z maintanance i pytali się który zlew jest zepsuty. Weszli do mojego pokoju i popatrzyli i faktycznie powiedzieli ze jest ok. Wrócili po 2 minutach żeby mi powiedzieć, że bardzo przepraszają, chodziło o umywalke w kiblu....

Włodek szaranowicz zawody będzie komentował dla Państwa we wtorek kiedy dwaj tytani staną przed wielką próbą zdania na wyższy pas.. Czy podołaja? Czy nie zje ich ciśnienie i napór publiczności, wreszczie czy mistrz SUH oceni ich pozytywnie na te i inne pytania włode na pewno odpowie z chęcią.

Poza tym wiem, ze to stary news ale Polska przegrała z Litwą..... no sorry was bardzo chłopaki ale zasługujecie na pręgierz.... Juz widzę te nowe piosenki o Rasiaku i przede wszystkim Mili,, moze w ogole o calym zespole, jak tak dalej pójdzie to nawet Edyta Górniak i hymn wam nie pomoże i naprawdę będziedzie najgorszym wspomnieniem mistrzostw...

pozdrawiam